بوابة الدولة
بوابة الدولة الاخبارية

شاهد هلا رشدى تغنى تتر ”جزيرة غمام” بعد إجرائها عملية جراحية

 هلا رشدي
سالي البرعي -

نشرت الفنانة هلا رشدي فيديو من خلال حساب الانستجرام الخاص بها وظهرت في الفيديو وهي نائمة على سرير داخل المستشفى، وتغني أغنية تتر مسلسل "جزيرة غمام".

وعلقت هلا على الفيديو: "وقت أما تعمى البصاير، ما حيلتنا غير البصيرة، المورفين عامل شغل".

وخضعت هلا منذ أيام لعملية جراحية، ونشرت عبر حسابها إنستجرام، صورة لها من أحد المستشفيات، قبل إجراء عملية جراحية، وكتبت "هلا": "بصوا، هو أنا مبحبش الكلام ده، بس بناء على إلحاح المرافقين قالولي أطلب منكم الدعاء عشان داخلة أعمل عملية في ضهري دلوقتي إن شاء الله"، وتابعت: "لما أطلع بالسلامة بإذن الله الشافي المعافي أحكيلكم الحكاية من الأول

وبعد الجراحة كشفت المعاناة التي تعرضت لها فقالت : شكراً لكل الحبايب اللي ربنا طبطب عليا بيهم الفتره اللي فاتت، من يوم العمليه اللي كان عامل زي الزفة في المستشفى، وبعدها عطايا ربانيه وليالي مِلاح مليئة بالحب والدعم النفسي والمعنوي".

وأضافت : "من كل قلبي بحبكم وزادت غلاوتكم في قلبي وعرفت قيمتي عندكم.. الحكايه باختصار كانوا ١٣ يوما من أصعب أيام حياتي من غير نوم وبـ أنين بيقطع في قلبي وجسمي ومفيش على لساني غير كلمة يا رب بكل اشكالها من قرآن وذكر بسبب آلام مزمنه متواصله زي النار القايده في ظهري ورجلي الشمال اللي فشلت كل المسكنات في تسكينها".